Poštovné zadarmo

Pri objednávke VOPRED BANKOVÝM PREVODOM v cene nad 50,00 € sa poštovné neúčtuje.

Pri objednávke NA DOBIERKU v cene nad 55,00 € sa poštovné neúčtuje.

Tovar doručujeme v rámci SR.

Poštovné

OSOBNÝ ODBER - Zákamenné, okres Námestovo - ZADARMO

BANKOVÝ PREVOD - PLATBA VOPRED -  zásielka na adresu / na poštu - 2,00 € (bez DPH) - cena objednávky do 50,00 €

DOBIERKA -  zásielka na adresu / na poštu - 3,50 € (bez DPH) - cena objednávky do 55,00 €

BALÍKOBOXBANKOVÝ PREVOD - PLATBA VOPRED - balík na poštu / BalíkoBOX - 2,50 € (bez DPH) - cena objednávky do 50,00 €

BALÍKOBOX - DOBIERKA – balík na poštu / BalíkoBOX - 3,50 € (bez DPH) cena objednávky do 55,00 €

PACKETA (Zásielkovňa) - výdajné miesto - BANKOVÝ PREVOD - 2,50 € (bez DPH) - cena objednávky do 50,00 €

PACKETA (Zásielkovňa) - výdajné miesto - DOBIERKA - 3,50 € (bez DPH) - cena objednávky do 55,00 €

PACKETA (Zásielkovňa) - Kuriér - BANKOVÝ PREVOD - 4,00 € (bez DPH) - cena objednávky do 60,00 €

Platba vopred bankovým prevodom

Ako variabilný symbol je nutné uviesť číslo objednávky xxxx.

PLATBA PREVODOM na účet - Slovenská sporiteľňa

IBAN: SK9609000000005139373234

BIC: GIBASKBX

Doručenie tovaru

TOVAR NA SKLADE - Doručenie tovaru je do 3 pracovných dní po expedícii z nášho skladu.

Tovar bude spotrebiteľovi doručení v závislosti od dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho v čo najkratšom čase, štandardne za 2 – 5 pracovných dní od odoslania objednávky, najneskôr však do 14 pracovných dní od vytvorenia objednávky.

PLATBA VOPRED PREVODOM – Tovar, ktorý je na sklade odosielame maximálne do 2 pracovných dní od pripísania Vašej platby na účet predávajúceho. Keď nie je možné túto lehotu dodržať, budeme Vás o tom ihneď informovať. Ak nie je tovar na sklade, objednávku odosielame v deň doručenia dodávateľom.

OSOBNÝ ODBER (platba vopred prevodom) - Objednaný tovar cez www.fmgroupshop.sk si môžete vyzdvihnúť aj osobne na adrese: Ulica Podkamenné 53/20, 029 56 Zákamenné, okres Námestovo. Ak bude tovar pripravený, budeme Vás informovať e-mailom alebo SMSkou, že je objednávka pripravená k vyzdvihnutiu.

Každú objednávku spracujeme počas pracovných dní od 8:00 do 18:00 ihneď po jej prijatí, aby ste objednaný tovar dostali čo najskôr. Objednávky prijaté počas víkendov a sviatkov spracjujeme nasledujúci pracovný deň. 

Pre čo najväčší komfort nakupovania v našom internetovom obchode máme pre Vás pripravených niekoľko možností dodania zakúpeného tovaru. Vyberte si tú, ktorá Vám najviac vyhovuje:

Slovenská pošta / BalíkoBOX

Packeta (Zásielkovňa) - Výdajné miesto / Z-BOX

Packeta (Zásielkovňa) - Kuriér

BalíkoBOX / Z-BOX
- nonstop prevádzka
- rýchlo a bez čakania
- platba kartou / bezkontaktný výdaj

Postup objednávania pri spôsobe doručenia do BalíkoBOXu:

  1.       Tovar vložte do košíka.
  2.       Vyplňte Vaše kontaktné údaje a v časti „Zanechať poznámku“ napíšte názov BalíkoBOXu, z ktorého si chcete tovar vyzdvihnúť. Kompletný zoznam BalíkoBOXov Slovenskej pošty nájdete TU
  3.       Zvoľte spôsob doručenia „Slovenská pošta – BalíkoBOX / balík na poštu“
  4.       Vyberte si spôsob platby – dobierkou alebo bankovým prevodom na účet
  5.       Potvrďte objednávku kliknutím na „Objednávka s povinnosťou platby“.
  6.       Na uloženie zásielky v BalíkoBOXe Vás upozorníme SMS správou / e-mailom
  7.       Zásielku si môžete vyzdvihnúť 24 hodín denne počas 3 dní
  8.       Po uplynutí doby 3 dní je zásielka uložená 10 dní na priradenej pošte
  9.       Možnosť sledovania zásielky na https://tandt.posta.sk/
  10.       Možnosť platby kartou

Viac informácií nájdete TU

ZOZNAM BALÍKOBOXov: https://www.posta.sk/balikobox/#ZoznamBBOXov

www.posta.sk/balikobox

Postup objednávania pri spôsobe doručenia na výdajné miesto Packety / do Z-BOXu / kuriérom:

  1.       Tovar vložte do košíka
  2.       Zvoľte spôsob doručenia „Packeta – Výdajné miesto / Z-BOX / Kuriér“
  3.       Vyberte si spôsob platby – dobierkou alebo bankovým prevodom na účet
  4.       Potvrďte objednávku kliknutím na „Objednávka s povinnosťou platby“
  5.       Po expedícií z nášho skladu očakávajte doručenie tovaru na výdajné miesto / do Z-BOXu / kuriérom
  6.       Na uloženie zásielky na výdajnom mieste / v Z-BOXe Vás upozorníme SMS správou / e-mailom
  7.       Pri Z-BOXe si zásielku môžete vyzdvihnúť 24 hodín denne / 7 dní v týždni
  8.       Pri Z-BOXe stačí na Vašom mobile zapnúť aplikáciu Packeta, GPS a bluetooth a schránka sa sama automaticky otvorí a zásielka je Vaša
  9.       Zásielku je možné vyzdvihnúť do 7 dní (max. 21 dní) na základe doručeného hesla
  10.       Možnosť sledovania zásielky na https://tracking.packeta.com/sk/tracking/search alebo priamo v mobilnej aplikácií (stačí použiť rovnaký e-mail ako v objednávke)
  11.       Možnosť platby v hotovosti alebo kartou
  12.       Pri vyzdvihnutí zásielky cez Z-BOX je potrebná platba vopred v aplikácií

Ak máte problém s doručením, k dispozícií je Vám zákaznícka infolinka Packety na tel. čísle +421 221 201 1­35 v pracovných dňoch od 8.00 do 18.00 alebo napíšte na email info@packeta.sk

Ďalšie najčastejšie otázky a odpovede nájdete na: https://www.packeta.sk/prijem

Viac informácií o Z-BOXe nájdete TU

ZOZNAM VÝDAJNÝCH MIEST a Z-BOXov: https://www.packeta.sk/pobocky

www.packeta.sk