Najčastejšie otázky

 

+ NÁKUP + DORUČENIE OBJEDNÁVKY + VRÁTENIE TOVARU + REKLAMÁCIA + REGISTRÁCIA +

Nákup

Ako si vytvorím objednávku?

Vytvorenie objednávky je veľmi jednoduché. Pokiaľ už presne viete, ktorý tovar si chcete kúpiť, odporúčame použiť vyhľadávanie v hornej časti stránky. Stačí zadať názov produktu a kliknúť na tlačidlo <Hľadať>.Po kliknutí na vybraný produkt si zvolíte množstvo a označíte možnosť <Vložiť do košíka>. Pokiaľ už chcete dokončiť objednávku, kliknite na tlačidlo <Zaplatiť>. Pokiaľ chcete ešte pokračovať v nákupe, kliknite na tlačidlo <Pokračovať v nákupe>. Po dokončení výberu produktov sa do Vašej objednávky dostanete kliknutím na položku <Zaplatiť> alebo cez ikonu košíka v pravej hornej časti. Po kliknutí na <košík> sa Vám zobrazí zhrnutie objednávky. Môžete tu ešte zmeniť množstvo tovaru v okienku s počtom kusov, prípadne produkt z košíka vymazať. Následne, v ďalšom kroku, vyplňte údaje potrebné k doručeniu tovaru podľa formulára (meno, priezvisko, fakturačná adresa, mobil, e-mail pre potvrdenie objednávky). V prípade, že si želáte doručiť zásielku na inú adresu, ako je fakturačná adresa, stačí kliknúť na možnosť <Adresa doručenia>. Ak ste u nás už registrovaný, stačí ak sa prihlásite a všetky Vaše údaje sa doplnia automaticky. Pokiaľ tovar nakupujete pre firmu, vyplňte potrebné firemné údaje ako Názov firmy, IČO a DIČ.V dolnej časti stránky nájdete políčko, kde nám môžete zanechať nejaký odkaz alebo poznámku.V ďalšom kroku, si vyberiete preferovaný spôsob platby, dopravy a zaškrtnite políčko pre súhlas s obchodnými podmienkami.Prejdite na súhrn objednávky, skontrolujte správnosť údajov a následne odošlite objednávku. Po vytvorení a odoslaní objednávky na Vami zadanú mailovú adresu príde potvrdenie objednávky

Ako zistím stav svojej objednávky?

Podrobnosti o objednávke a faktúru nájdete vo Vašom Zákazníckom účte po kliknutí na História nákupov. Ak v našom obchode nemáte založený účet, stav objednávky môžete sledovať v časti Sledovanie objednávok.


Musím sa zaregistrovať, keď chcem vytvoriť objednávku?

Pre vytvorenie objednávky nie je potrebné sa u nás registrovať. Pri vytvorení konta máte možnosť využívať všetky výhody, ktoré sú s nakupovaním spojené, napríklad sledovanie stavu aktuálnej objednávky, vopred vyplnené údaje pri tvorbe novej objednávky alebo možnosť odberu newsletterov s najnovšími informáciami.

 

Ako môžem zaplatiť za svoju objednávku?

Vyberte si spôsob platby, ktorý Vám najviac vyhovuje. Objednávku môžete uhradiť:

-        Na dobierku – v hotovosti alebo platobnou kartou pri prevzatí tovaru na Slovenskej pošte / v BalíkoBOXe

-        Bankovým prevodom – po vytvorení objednávky Vám bude zaslaný automaticky potvrdzujúci e-mail s podrobnými informáciami o úhrade

Variabilný symbol je číslo Vašej objednávky a je potrebné ho uviesť pri zasielaní úhrady. Peňažné prostriedky je možné zaslať na tento účet: SLSP (IBAN SK96 0900 0000 0051 3937 3234)

O prijatí platby Vás budeme informovať potvrdzujúcim e-mailom. Pri bankovom prevode z inej banky ako z SLSP je potrebné počítať s miernym oneskorením – približne 2 dni, kým sa úhrada pripíše na náš účet.

Prečo som nedostal potvrdenie svojej objednávky?

Ak ste potvrdenie nedostali obratom, mohlo sa stať, že ste pri jej vypĺňaní chybne zadali Vašu e-mailovú adresu. Prípadne mohla byť správa zaradená medzi spam (nevyžiadanú poštu), alebo medzi reklamu. V prípade, že sa v spamovom koši naše potvrdenie nenachádza, je pravdepodobné, že objednávka nebola korektne ukončená a neprebehlo jej odoslanie do nášho systému. V takomto prípade kontaktujte našu zákaznícku podporu e-mailom na adrese info@fmgroupshop.sk alebo telefonicky na čísle 0911323710. Radi Vám toto potvrdenie pošleme dodatočne.

 

Môžem zmeniť svoju objednávku?

Kým nie je Vaša objednávka zabalená, je v nej možné zmeniť tieto údaje: fakturačná adresa, dodacia adresa, e-mail, mobil. Zároveň je možné, do tohto stavu, stornovať produkty, prípadne celú objednávku. Ak máte záujem o doobjednanie alebo výmenu tovaru v už vytvorenej objednávke, kontaktujte našu zákaznícku podporu e-mailom na adrese info@fmgroupshop.sk. Radi Vám poskytneme informácie, či je ešte možné upraviť Vašu objednávku. Avšak, ak ste objednávku uhradili prostredníctvom bankového prevodu, doobjednať alebo vymeniť tovar v nej už nedokážeme.

 

Môžem zrušiť svoju objednávku?

Stornovať objednávku môžete do 24 hodín od vzniku kúpnej zmluvy, alebo v prípade, ak ešte tovar nebol zabalený. Vašu požiadavku ohľadom zrušenia nám môžete poslať e-mailom na adresu info@fmgroupshop.sk. Odoslaním objednávky sa zaväzujete k jej prevzatiu.

 

Koľkokrát je možná výmena tovaru?

Priamu výmenu tovaru neposkytujeme, ale nevhodné produkty nám môžete poslať späť, formou vrátenia tovaru. Najneskôr do 14 dní od prevzatia tovaru Vám zašleme peňažné prostriedky za vrátené produkty späť na Váš bankový účet.

 

Môžem si produkty niekde vyskúšať? Máte kamennú predajňu?

Vzhľadom na to, že Fmgroupshop.sk je internetový obchod, bez kamennej predajne, tak tovar nie je možné si  vopred vyskúšať. Pri výbere produktu podľa typu vôní Vám pomôže vyhľadávací filter, ktorý nájdete vo zvolenej kategórií <FM PARFUMY>. 

 

Ako môžem uplatniť kupón v objednávke?

Ak máte všetky vybraté produkty vložené v nákupnom košíku, kliknete na možnosť <Zaplatiť>. Zobrazí sa Vám zhrnutie objednávky, pod ktorým sa nachádza okienko s textom <Zľavový kupón>. Do tohto okienka vpíšete Váš kupón a kliknete na ikonu <OK>. Z ceny objednaného tovaru sa Vám automaticky vypočíta zľava, o ktorú sa poníži celková cena Vašej objednávky.

 

Môžem si kupón uplatniť aj dodatočne?

Zabudli ste použiť svoj zľavový kupón pri potvrdení objednávky? Neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu e-mailom na adrese info@fmgroupshop.sk. Radi Vám pomôžeme s dodatočným uplatnením zľavy. Ak ste za objednávku zaplatili bankovým prevodom, kupón nie je možné dodatočne vložiť do objednávky a uplatniť si zľavu.

 

Doručenie objednávky

 

Ako dlho trvá dodanie zásielky?

Tovar bude doručený len počas pracovných dní. Doba dodania tovaru je odlišná v závislosti od dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho. Po rozkliknutí jednotlivých produktov, pod možnosťou pridať do košíka, sa môže nachádzať v popise <Ihneď na odoslanie>, kedy je tovar doručený do 3 pracovných dní po expedícii z nášho skladu (na dobierku). Pri platbe vopred bankovým prevodom Vám doručíme tovar až po pripísaní Vašej platby na účet predávajúceho, v čo najkratšom čase, štandardne do 3 pracovných dní po expedícií z nášho skladu. Ak nie je tovar na sklade, objednávku odosielame v deň doručenia dodávateľom, najneskôr však do 14 pracovných dní od vytvorenia objednávky. Keď nie je možné túto lehotu dodržať, budeme Vás o tom ihneď informovať.

 

Aký je spôsob dopravy?

Vyberte si spôsob dopravy, ktorý Vám najviac vyhovuje. Vašu objednávku je možné doručiť týmito spôsobmi:

-        pri platbe vopred bankovým prevodom si môžete tovar vyzdvihnúť osobne na adrese: Ulica Podkamenné 53/20, 029 56 Zákamenné

-        tovar bude doručený Slovenskou poštou na zvolenú adresu alebo si ho môžete vyzdvihnúť na priradenej pošte / v BalíkoBOXe

 

Postup objednávania pri spôsobe doručenia do BalíkoBOXU:

  1.       Tovar vložte do košíka.
  2.       Vyplňte Vaše kontaktné údaje a v časti „Zanechať poznámku“ napíšte názov BalíkoBOXu, z ktorého si chcete tovar vyzdvihnúť. Kompletný zoznam BalíkoBOXov Slovenskej pošty nájdete TU
  3.       Zvoľte spôsob doručenia „Slovenská pošta – BalíkoBOX / balík na poštu“
  4.       Vyberte si spôsob platby – dobierkou alebo bankovým prevodom na účet
  5.       Potvrďte objednávku kliknutím na „Objednávka s povinnosťou platby“.
  6.       Na uloženie zásielky v BalíkoBOXe Vás upozorníme SMS správou / e-mailom
  7.       Zásielku si môžete vyzdvihnúť 24 hodín denne počas 3 dní
  8.       Po uplynutí doby 3 dní je zásielka uložená 10 dní na priradenej pošte
  9.       Možnosť sledovania zásielky na https://tandt.posta.sk/
  10.       Možnosť platby kartou

Viac informácií nájdete TU

ZOZNAM BALÍKOBOXov: https://www.posta.sk/balikobox/#ZoznamBBOXov

 

Vrátenie tovaru

Ako môžem vrátiť tovar?

Nerozbalený a nepoužitý tovar, ktorý chcete vrátiť je potrebné poslať poštou doporučene, vhodne zabalený, najlepšie v pôvodnom balení, na Vaše náklady. Zásielky poslané inou formou (napr. na dobierku) nepreberáme. Tovar nám pošlite najneskôr do 14 kalendárnych dní od prevzatia zásielky na adresu: Júlia Makúchová, Ulica Podkamenné 53/20, 029 56 Zákamenné

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy je potrebné vyplniť a stiahnuť priložený Formulár na odstúpenie od zmluvy. Po zadaní čísla objednávky a e-mailovej adresy sa Vám zobrazí detail Vašej objednávky, kde je potrebné vybrať tovar, ktorý si želáte poslať späť, ako aj dôvod jeho vrátenia.

Posledným krokom vo formulári je vyplnenie čísla účtu, na ktorý si želáte zaslať späť peňažné prostriedky za vrátený tovar. O doručení vráteného tovaru a ďalších informáciách spojených s vrátením Vás budeme informovať e-mailom.

 

Ak chcem vrátiť tovar pošlete mi peniaze alebo iný tovar?

Výmena tovaru u nás, žiaľ, nie je možná. Za vrátené produkty Vám pošleme peňažné prostriedky späť na Váš bankový účet, uvedený vo formulári na vrátenie tovaru. Vyplnením formulára o vrátení tovaru dokážeme Vaše požiadavky a celkový proces vrátenia vybaviť rýchlejšie.

 

Ako dlho trvá vrátenie peňazí?

Pri odstúpení od zmluvy Vám vrátime peňažné prostriedky bezodkladne, najneskôr však do 14 dní od prijatia tovaru na reklamačnom oddelení, všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré sme od Vás prijali, a to rovnakým spôsobom. Iné náklady súvisiace s vrátením tovaru od zákazníka nebudú zákazníkovi uhradené (tzn. náklady, ktoré vynaložil zákazník pri vrátení tovaru).

 

Reklamácia

Ako môžem reklamovať tovar?

Ak sa Vám na produkte objavila nejaká chyba, ktorá nebola spôsobená nevhodným používaním, pre uplatnenie reklamácie je potrebné vyplniť a stiahnuť priložený Reklamačný formulár

Po vyplnení všetkých potrebných údajov je potrebné tento formulár vytlačiť a priložiť k reklamovanému tovaru. Reklamovaný tovar spolu s kópiou dokladu o kúpe (faktúru) a reklamačným formulárom je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame zaslať doporučene na adresu: Júlia Makúchová, Ulica Podkamenné 53/20, 029 56 Zákamenné

O doručení tovaru, ako aj o priebehu reklamácie, Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu.

 

Ako rýchlo vybavíte reklamáciu?

Každú reklamáciu sa snažíme vybaviť čo najrýchlejšie, aby ste nemuseli zbytočne dlho čakať. Štandardná doba vybavenia reklamácie je do 30 dní od doručenia tovaru na reklamačné oddelenie.

 

Registrácia

Ako sa môžem zaregistrovať?

Registrácia u nás je veľmi jednoduchá a rýchla. Stačí Vám k nej iba pár údajov.

Pre jej vytvorenie kliknite na odkaz <Prihlásiť sa>, ktorý sa nachádza v pravej hornej časti stránky. Dostanete sa k prihlasovaciemu formuláru, pod ktorým sa nachádza možnosť registrácie. Po kliknutí na odkaz sa Vám zobrazí registračný formulár, kde stačí vyplniť Vaše základné údaje a registrácia je dokončená. S týmito údajmi sa kedykoľvek dostanete do Vášho zákazníckeho účtu, kde môžete sledovať stav Vašich objednávok.

 

Ako zmením údaje v zákazníckom účte?
Prihláste sa do svojho zákazníckeho účtu. Kliknite na <Môj účet> a zobrazí sa menu a profil Vášho účtu. Tu môžete aktualizovať a meniť kontaktné údaje. Pokiaľ chcete zrušiť zákaznícky účet, pošlite svoju požiadavku na našu zákaznícku podporu e-mailom na adrese info@fmgroupshop.sk

 

Čo mám robiť, keď sa nedokážem prihlásiť do svojho účtu?

Jedným z najčastejších dôvodov, prečo sa nemožno prihlásiť do zákazníckeho účtu, je nesprávne zadaný e-mail alebo heslo. V prípade, že ste heslo k Vášmu kontu zabudli, prostredníctvom Vašej e-mailovej adresy, ktorá bola uvedená pri registrácii Vám dokážeme vygenerovať nové heslo. Stačí kliknúť na tento odkaz a pošleme Vám nové vygenerované heslo. V prípade, že ste u nás po prvýkrát a nie je množné použiť Vašu e-mailovú adresu, tak neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu e-mailom na adrese info@fmgroupshop.sk. Radi Vám pomôžeme.

 

Čo mám robiť, keď som si dal poslať nové heslo, ale nič mi neprišlo?

Nové vygenerované heslo je zasielané na e-mailovú adresu, ktorá bola uvedená pri registrácii. Väčšinou sa ale stáva, že správa býva zaradená medzi spam alebo reklamu, skúste skontrolovať či sa Vám do týchto zložiek e-mail nezaradil. Ak sa Vám e-mail s vygenerovaným heslom nepodarilo nájsť, tak neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu e-mailom na adrese info@fmgroupshop.sk. Radi Vám nové heslo pošleme dodatočne.

 

Musím sa zaregistrovať, keď si chcem vytvoriť objednávku?

Pre vytvorenie objednávky nie je potrebné sa u nás registrovať. Registrácia má ale mnoho výhod, napríklad sledovanie stavu aktuálnej objednávky, vopred vyplnené údaje pri tvorbe novej objednávky alebo možnosť odberu newsletterov s najnovšími informáciami.

 

Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku?

Neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis e-mailom na adrese info@fmgroupshop.sk, kde Vám radi zodpovieme Vaše otázky a vyriešime všetky požiadavky.

 

Príjemné nakupovanie v našom internetovom obchode Vám želá Fmgroupshop.sk