+ NÁKUP + STORNO + DORUČENIE OBJEDNÁVKY + VRÁTENIE TOVARU + REKLAMÁCIA + NEPREVZATIE ZÁSIELKY + REGISTRÁCIA
Ako si vytvorím objednávku?
Vytvorenie objednávky je veľmi jednoduché. Pokiaľ už presne viete, ktorý tovar si chcete kúpiť, odporúčame použiť vyhľadávanie v hornej časti stránky. Stačí zadať názov produktu a kliknúť na tlačidlo <Hľadať>.Po kliknutí na vybraný produkt si zvolíte množstvo a označíte možnosť <Vložiť do košíka>. Pokiaľ už chcete dokončiť objednávku, kliknite na tlačidlo <Zaplatiť>. Pokiaľ chcete ešte pokračovať v nákupe, kliknite na tlačidlo <Pokračovať v nákupe>. Po dokončení výberu produktov sa do Vašej objednávky dostanete kliknutím na položku <Zaplatiť> alebo cez ikonu košíka v pravej hornej časti. Po kliknutí na <košík> sa Vám zobrazí zhrnutie objednávky. Môžete tu ešte zmeniť množstvo tovaru v okienku s počtom kusov, prípadne produkt z košíka vymazať. Následne, v ďalšom kroku, vyplňte údaje potrebné k doručeniu tovaru podľa formulára (meno, priezvisko, fakturačná adresa, mobil, e-mail pre potvrdenie objednávky). V prípade, že si želáte doručiť zásielku na inú adresu, ako je fakturačná adresa, stačí kliknúť na možnosť <Adresa doručenia>. Ak ste u nás už registrovaný, stačí ak sa prihlásite a všetky Vaše údaje sa doplnia automaticky. Pokiaľ tovar nakupujete pre firmu, vyplňte potrebné firemné údaje ako Názov firmy, IČO a DIČ.V dolnej časti stránky nájdete políčko, kde nám môžete zanechať nejaký odkaz alebo poznámku.V ďalšom kroku, si vyberiete preferovaný spôsob platby, dopravy a zaškrtnite políčko pre súhlas s obchodnými podmienkami.Prejdite na súhrn objednávky, skontrolujte správnosť údajov a následne odošlite objednávku. Po vytvorení a odoslaní objednávky na Vami zadanú mailovú adresu príde potvrdenie objednávky.
Môžem svoju objednávku vytvoriť cez telefón?
Vzhľadom na GDPR a právnu ochranu ako spotrebiteľa, tak aj predajcu neprijímame telefonické objednávky. Vybavené budú len objednávky prijaté z e-shopu alebo zaslané e-mailom na adresu info@fmgroupshop.sk. Samozrejme, neváhajte nás kontaktovať pomocou nášho kontaktného formulára na stránke, alebo telefonicky počas pracovných dní od 8:00 – 18:00. V tomto čase máte k dispozícii aj online chat.
Ako zistím stav svojej objednávky?
Podrobnosti o objednávke a faktúru nájdete vo Vašom Zákazníckom účte po kliknutí na História nákupov. Ak v našom obchode nemáte založený účet, stav objednávky môžete sledovať v časti Sledovanie objednávok. O priebehu spracovania Vašej objednávky Vás budeme informovať aj prostredníctvom e-mailu.
Musím sa zaregistrovať, keď chcem vytvoriť objednávku?
Pre vytvorenie objednávky nie je potrebné sa u nás registrovať. Pri vytvorení konta máte možnosť využívať všetky výhody, ktoré sú s nakupovaním spojené, napríklad sledovanie stavu aktuálnej objednávky, vopred vyplnené údaje pri tvorbe novej objednávky alebo možnosť odberu newsletterov s najnovšími informáciami.
Ako môžem zaplatiť za svoju objednávku?
Vyberte si spôsob platby, ktorý Vám najviac vyhovuje. Objednávku môžete uhradiť:
- Na dobierku – v hotovosti alebo platobnou kartou pri prevzatí tovaru na Slovenskej pošte / v BalíkoBOXe / v Packete (výdajné miesto) / v Z-BOXe
- Bankovým prevodom alebo pomocou QR kódu – po potvrdení objednávky sa zobrazia informácie o objednávke, kde bude zobrazený aj čiarový kód. Na Váš e-mail bude zaslaný automaticky potvrdzujúci e-mail s podrobnými informáciami o úhrade.
Variabilný symbol je číslo Vašej objednávky a je potrebné ho uviesť pri zasielaní úhrady. Peňažné prostriedky je možné zaslať na tento účet: SLSP (IBAN SK96 0900 0000 0051 3937 3234)
Nasnímanie QR kódu Vám uľahčuje potvrdenie platby bez nutnosti prepisovania účtu a sumy do aplikácie Vašej banky. Stačí skontrolovať údaje o platbe a vygenerovaným kódom platbu potvrdiť.
O prijatí platby Vás budeme informovať potvrdzujúcim e-mailom. Pri bankovom prevode z inej banky ako z SLSP je potrebné počítať s miernym oneskorením – približne 2 dni, kým sa úhrada pripíše na náš účet.
Ak chcete ušetriť pri nákupe, odporúčame namiesto dobierky využiť platbu bankovým prevodom alebo pomocou QR kódu.
Prečo som nedostal potvrdenie svojej objednávky?
Ak ste potvrdenie nedostali obratom, mohlo sa stať, že ste pri jej vypĺňaní chybne zadali Vašu e-mailovú adresu. Prípadne mohla byť správa zaradená medzi spam (nevyžiadanú poštu), alebo medzi reklamu. V prípade, že sa v spamovom koši naše potvrdenie nenachádza, je pravdepodobné, že objednávka nebola korektne ukončená a neprebehlo jej odoslanie do nášho systému. V takomto prípade kontaktujte našu zákaznícku podporu e-mailom na adrese info@fmgroupshop.sk alebo telefonicky na čísle 0911323710. Radi Vám toto potvrdenie pošleme dodatočne.
Môžem zmeniť svoju objednávku?
Kým nie je Vaša objednávka zabalená, je v nej možné zmeniť tieto údaje: fakturačná adresa, dodacia adresa, e-mail, mobil. Zároveň je možné, do tohto stavu, stornovať produkty, prípadne celú objednávku. Ak máte záujem o doobjednanie alebo výmenu tovaru v už vytvorenej objednávke, kontaktujte našu zákaznícku podporu e-mailom na adrese info@fmgroupshop.sk. Radi Vám poskytneme informácie, či je ešte možné upraviť Vašu objednávku. Avšak, ak ste objednávku uhradili prostredníctvom bankového prevodu, doobjednať alebo vymeniť tovar v nej už nedokážeme.
Môžem si produkty niekde vyskúšať? Máte kamennú predajňu?
Vzhľadom na to, že Fmgroupshop.sk je internetový obchod, bez kamennej predajne, tak tovar nie je možné si vopred vyskúšať. Pri výbere produktu podľa typu vôní Vám pomôže vyhľadávací filter, ktorý nájdete vo zvolenej kategórií <FM PARFUMY>. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Ako môžem uplatniť kupón v objednávke?
Ak máte všetky vybraté produkty vložené v nákupnom košíku, kliknete na možnosť <Zaplatiť>. Zobrazí sa Vám zhrnutie objednávky, pod ktorým sa nachádza okienko s textom <Zľavový kupón>. Do tohto okienka vpíšete Váš kupón a kliknete na ikonu <OK>. Z ceny objednaného tovaru sa Vám automaticky vypočíta zľava, o ktorú sa poníži celková cena Vašej objednávky.
Môžem si kupón uplatniť aj dodatočne?
Zabudli ste použiť svoj zľavový kupón pri potvrdení objednávky? Neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu e-mailom na adrese info@fmgroupshop.sk. Radi Vám pomôžeme s dodatočným uplatnením zľavy. Ak ste za objednávku zaplatili bankovým prevodom, kupón nie je možné dodatočne vložiť do objednávky a uplatniť si zľavu.
Vážime si našich verných zákazníkov a preto Vás za pravidelné nákupy chceme odmeniť zľavou naviac. Ohodnoťte Vaše skúsenosti s nákupom na heureka.sk a získajte 10% zľavu na Váš ďalší nákup. Ďakujeme!
Môžem stornovať svoju objednávku?
Stornovať objednávku môžete do 24 hodín od vzniku kúpnej zmluvy, alebo v prípade, ak ešte tovar nebol zabalený. Vašu požiadavku ohľadom zrušenia nám môžete poslať e-mailom na adresu info@fmgroupshop.sk. Odoslaním objednávky sa zaväzujete k jej prevzatiu.
Ak ste potvrdenie nedostali obratom, mohlo sa stať, že ste pri jej vypĺňaní chybne zadali Vašu e-mailovú adresu. Prípadne mohla byť správa zaradená medzi spam (nevyžiadanú poštu), alebo medzi reklamu. V prípade, že sa v spamovom koši naše potvrdenie nenachádza, je pravdepodobné, že objednávka nebola korektne ukončená a neprebehlo jej odoslanie do nášho systému. V takomto prípade kontaktujte našu zákaznícku podporu e-mailom na adrese info@fmgroupshop.sk alebo telefonicky na čísle 0911323710. Radi Vám toto potvrdenie pošleme dodatočne.
Prečo bola stornovaná moja objednávka?
Ak bola Vaša objednávka stornovaná, pravdepodobne ste urobili nasledovné chyby pri objednávaní (napr. neplatná adresa doručenia, neplatná e-mailová adresa, nesprávne vyplnená položka telefonický kontakt). Ďalším dôvodom na storno je neuhradená objednávka s platbou vopred bankovým prevodom do 5 dní od vytvorenia objednávky. Zákazníkom posielame e-mail s požiadavkou na doplnenie resp. upresnenie chybných údajov. Keďže sú tieto údaje povinné a ak nám neodpoviete v lehote do 3 dní (resp. neuhradíte objednávku do 5 dní), objednávka bude stornovaná.
Najčastejšie chyby, ktoré robia zákazníci pri objednávaní tovaru:
- Nekompletná alebo chybná adresa (chýba ulica, číslo domu, prípadne obec/mesto).
- Zle vyplnené osobné údaje (meno, priezvisko, chýbajúce priezvisko, neplatné telefónne číslo, neplatná e-mailová adresa).
- Neodoslaná objednávka – po vyplnení objednávky treba kliknúť na tlačidlo <Objednávka s povinnosťou platby>, po odoslaní Vám príde e-mail o potvrdení objednávky.
- Spôsob platby – ak si vyberiete platbu prevodom na účet a očakávate zásielku na dobierku, tovar sa v takom prípade odosiela až po úhrade.
- Dodanie tovaru nasledujúci deň - ak si objednáte tovar v piatok a čakáte, že Vám príde už v sobotu alebo v nedeľu, tovar Vám bude doručený len počas pracovných dní.
- Zadávanie nesprávnej adresy - adresa doručenia, kde Vás kuriér nemôže zastihnúť. Bežné hodiny doručenia kuriérom sú v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 hod.
Ako dlho trvá dodanie zásielky?
Tovar bude doručený len počas pracovných dní. Doba dodania tovaru je odlišná v závislosti od dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho. Po rozkliknutí jednotlivých produktov, pod možnosťou pridať do košíka, sa môže nachádzať v popise <Ihneď na odoslanie>, kedy je tovar doručený do 3 pracovných dní po expedícii z nášho skladu (na dobierku). Pri platbe vopred bankovým prevodom Vám doručíme tovar až po pripísaní Vašej platby na účet predávajúceho, v čo najkratšom čase, štandardne do 3 pracovných dní po expedícií z nášho skladu. Ak nie je tovar na sklade, objednávku odosielame v deň doručenia dodávateľom, najneskôr však do 14 pracovných dní od vytvorenia objednávky. Keď nie je možné túto lehotu dodržať, budeme Vás o tom ihneď informovať.
Každú objednávku spracujeme počas pracovných dní od 8.00 do 18.00 ihneď po jej prijatí, aby ste objednaný tovar dostali čo najskôr. Objednávky prijaté počas víkendov a sviatkov spracujeme nasledujúci pracovný deň. Tovar doručujeme v rámci SR.
Viac informácií nájdete TU
Kedy mi bude doručený tovar „Na objednávku“?
Po zadaní objednávky termín naskladnenia tovaru na objednávku preverujeme s našim dodávateľom. Akonáhle termín získame, budeme Vás kontaktovať a informovať o predpokladanom termíne dodania tovaru na adresu.
Aký je spôsob dopravy?
Vyberte si spôsob dopravy, ktorý Vám najviac vyhovuje. Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia:
1. Pri platbe vopred bankovým prevodom si môžete tovar vyzdvihnúť osobne na adrese: Ulica Podkamenné 53/20, 029 56 Zákamenné
2. Tovar bude doručený na zvolenú adresu doručovateľom Slovenskej pošty / kuriérom Packeta
3. Slovenská pošta - balík na poštu / BalíkoBOX
4. Packeta (Zásielkovňa) - Vydajné miesto / Z-BOX
Kde sa nachádza balík s mojou objednávkou a kedy mi bude doručený?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Slovenská pošta – na adresu/balík na poštu – zásielku doručí poštový doručovateľ na Vašu adresu a bude vyžadovať aj potvrdenie prevzatia. Ak zásielku nie je možné pre jej rozmery doručiť na Vašu adresu, v tomto prípade poštový doručovateľ zanechá v domovej listovej schránke písomné oznámenie o jej uložení na pošte (10 dní na vyzdvihnutie).
Slovenská pošta – BalíkoBOX – zásielku si môžete vyzdvihnúť 24 hodín denne počas 3 dní. Po uplynutí doby 3 dní, je zásielka uložená 10 dní na priradenej pošte.
Packeta – výdajné miesto/Z-BOX – zásielku si môžete vyzdvihnúť na zvolenom výdajnom mieste do 7 dní (max. 21 dní) na základe doručeného hesla. Pri Z-BOXe si zásielku môžete vyzdvihnúť kedykoľvek (24 hodín denne/7 dni v týždni). Na vyzdvihnutie máte 2 kalendárne dni s možnosťou predĺženia o 1 deň.
Packeta – Kuriér – zásielku doručí kuriér na zadanú adresu, či už domov alebo aj do práce.
Zásielka nebola doručená. Čo robiť?
Uplynulo niekoľko dní a ešte stále ste Váš balík neobdržali ani po niekoľkých dňoch, bez akéhokoľvek upozornenia? Nenachádza sa balík u Vašich susedov? V takom prípade kontaktujte našu zákaznícku podporu e-mailom na adrese info@fmgroupshop.sk. Radi Vám poskytneme informácie a skontrolujeme stav Vášho balíka.
Ako môžem vrátiť tovar?
Nerozbalený a nepoužitý tovar, ktorý chcete vrátiť je potrebné poslať poštou doporučene, vhodne zabalený, najlepšie v pôvodnom balení, na Vaše náklady. Zásielky poslané inou formou (napr. na dobierku) nepreberáme. Tovar nám pošlite najneskôr do 14 kalendárnych dní od prevzatia zásielky na adresu: Júlia Makúchová, Ulica Podkamenné 53/20, 029 56 Zákamenné
Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy je potrebné vyplniť a stiahnuť priložený Formulár na odstúpenie od zmluvy. Po zadaní čísla objednávky a e-mailovej adresy sa Vám zobrazí detail Vašej objednávky, kde je potrebné vybrať tovar, ktorý si želáte poslať späť, ako aj dôvod jeho vrátenia.
Posledným krokom vo formulári je vyplnenie čísla účtu, na ktorý si želáte zaslať späť peňažné prostriedky za vrátený tovar. O doručení vráteného tovaru a ďalších informáciách spojených s vrátením Vás budeme informovať e-mailom.
Ak chcem vrátiť tovar pošlete mi peniaze alebo iný tovar?
Výmena tovaru u nás, žiaľ, nie je možná. Pokiaľ sa jedná o spotrebný tovar (napr. kozmetika a pod.), potom je možné od zmluvy odstúpiť, iba pokiaľ kupujúci dodá tovar nepoškodený a nepoužitý v neporušenom originálnom balení. Za vrátené produkty Vám pošleme peňažné prostriedky späť na Váš bankový účet, uvedený vo formulári na vrátenie tovaru. Vyplnením formulára o vrátení tovaru dokážeme Vaše požiadavky a celkový proces vrátenia vybaviť rýchlejšie.
Ako dlho trvá vrátenie peňazí?
Pri odstúpení od zmluvy Vám vrátime peňažné prostriedky bezodkladne, najneskôr však do 14 dní od prijatia tovaru na reklamačnom oddelení, všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré sme od Vás prijali, a to rovnakým spôsobom. Iné náklady súvisiace s vrátením tovaru od zákazníka nebudú zákazníkovi uhradené (tzn. náklady, ktoré vynaložil zákazník pri vrátení tovaru).
Poškodená zásielka pri doručení. Čo robiť?
V prípade, že doručená zásielka je poškodená, preberte ju len pod podmienkou o potvrdení o škode. Ak škoda nemôže byť potvrdená kuriérom alebo poštovým doručovateľom, balík nepreberajte. Ak ste zistili, že tovar bol poškodený až po otvorení, v tomto prípade skontrolujte tovar a zdokumentujte rozsah jeho škody. Poprosíme Vás odfotiť nielen poškodené produkty, ale aj vonkajší stav zásielky. Tieto informácie spolu s reklamačným formulárom zašlite bezodkladne na email info@fmgroupshop.sk
Ako môžem reklamovať tovar?
Ak sa Vám na produkte objavila nejaká chyba, ktorá nebola spôsobená nevhodným používaním, pre uplatnenie reklamácie je potrebné vyplniť a stiahnuť priložený Reklamačný formulár
Po vyplnení všetkých potrebných údajov je potrebné tento formulár vytlačiť a priložiť k reklamovanému tovaru. Reklamovaný tovar spolu s kópiou dokladu o kúpe (faktúru) a reklamačným formulárom je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame zaslať doporučene na adresu: Júlia Makúchová, Ulica Podkamenné 53/20, 029 56 Zákamenné
O doručení tovaru, ako aj o priebehu reklamácie, Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu.
Ako rýchlo vybavíte reklamáciu?
Každú reklamáciu sa snažíme vybaviť čo najrýchlejšie, aby ste nemuseli zbytočne dlho čakať. Štandardná doba vybavenia reklamácie je do 7-14 pracovných dní od doručenia tovaru na reklamačné oddelenie. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://nakupujbezpecne.sk/docs/form/reklamacia.pdf
Viete, koľko práce sa skrýva za jednou neprevzatou zásielkou?
Vložili ste do košíka tovar a preklikali sa až k poslednému kroku, k platbe. Mohli ste si vybrať, či chcete platiť vopred, alebo zaplatiť až pri prevzatí, teda na dobierku. Odoslaním objednávky pre Vás starosti končia, pre náš eshop ešte len začínajú. Hneď ako potvrdíme Vašu objednávku, musíme nájsť tovar na sklade, zásielku správne zabalíme, vytlačíme štítok a prichystáme ju pre dopravcu. Či už zásielka mieri na adresu, na výdajné miesto, alebo do Z-BOXu/BalíkoBOXu, musí prejsť nemalú vzdialenosť a jej nevyzdvihnutím urobíte prácu mnohým ľuďom, ktorí sa na celej ceste balíčka podieľajú.
Čo sa stane, ak odmietnete prevziať zásielku?
Neprevzatá zásielka sa teraz musí dostať späť rovnakou cestou, ako išla k Vám. Potom sa musí vybaliť, naskladniť, vystaviť dobropis a tovar umiestniť späť na správnu pozíciu. Treba tiež brať na vedomie, že ide o hrubé porušenie kúpnej zmluvy a v prípade Vašej ďalšej objednávky môže byť vyžadovaná platba vopred.
Prečo býva práve platba dobierkou spoplatnená?
Čas pri spracovaní vrátenej zásielky, spotrebovaný obalový materiál a poštovné, ktoré musíme dopravnej spoločnosti uhradiť, aj keď zásielka nebola doručená. Práve tieto zbytočné expedičné náklady, ktoré sa môžu pohybovať od 4 € do 10 € sú dôvodom spoplatnenej platby na dobierku.
Čo teda urobiť, aby sme Vás nekontaktovali s požiadavkou na uhradenie finančných nákladov, ktoré nám neprevzatím tovaru vzniknú?
Stačí nám jednoducho napísať e-mail na adresu info@fmgroupshop.sk s oznámením, že o tovar už nemáte záujem a prajete si objednávku stornovať. Pokiaľ budete dostatočne rýchly, aby sme Vašu objednávku stihli zastaviť ešte pred jej odoslaním a tým je možné zbytočným nákladom úplne predísť. V prípade, že je už zásielka odoslaná a storno nie je možné, dostanete obratom informácie o úhrade poštovného.
Ako sa môžem zaregistrovať?
Registrácia u nás je veľmi jednoduchá a rýchla. Stačí Vám k nej iba pár údajov.
Pre jej vytvorenie kliknite na odkaz <Prihlásiť sa>, ktorý sa nachádza v pravej hornej časti stránky. Dostanete sa k prihlasovaciemu formuláru, pod ktorým sa nachádza možnosť registrácie. Po kliknutí na odkaz sa Vám zobrazí registračný formulár, kde stačí vyplniť Vaše základné údaje a registrácia je dokončená. S týmito údajmi sa kedykoľvek dostanete do Vášho zákazníckeho účtu, kde môžete sledovať stav Vašich objednávok.
Ako zmením údaje v zákazníckom účte?
Prihláste sa do svojho zákazníckeho účtu. Kliknite na <Môj účet> a zobrazí sa menu a profil Vášho účtu. Tu môžete aktualizovať a meniť kontaktné údaje. Pokiaľ chcete zrušiť zákaznícky účet, pošlite svoju požiadavku na našu zákaznícku podporu e-mailom na adrese info@fmgroupshop.sk
Čo mám robiť, keď sa nedokážem prihlásiť do svojho účtu?
Jedným z najčastejších dôvodov, prečo sa nemožno prihlásiť do zákazníckeho účtu, je nesprávne zadaný e-mail alebo heslo. V prípade, že ste heslo k Vášmu kontu zabudli, prostredníctvom Vašej e-mailovej adresy, ktorá bola uvedená pri registrácii Vám dokážeme vygenerovať nové heslo. Stačí kliknúť na tento odkaz a pošleme Vám nové vygenerované heslo. V prípade, že ste u nás po prvýkrát a nie je množné použiť Vašu e-mailovú adresu, tak neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu e-mailom na adrese info@fmgroupshop.sk. Radi Vám pomôžeme.
Čo mám robiť, keď som si dal poslať nové heslo, ale nič mi neprišlo?
Nové vygenerované heslo je zasielané na e-mailovú adresu, ktorá bola uvedená pri registrácii. Väčšinou sa ale stáva, že správa býva zaradená medzi spam alebo reklamu, skúste skontrolovať či sa Vám do týchto zložiek e-mail nezaradil. Ak sa Vám e-mail s vygenerovaným heslom nepodarilo nájsť, tak neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu e-mailom na adrese info@fmgroupshop.sk. Radi Vám nové heslo pošleme dodatočne.
Musím sa zaregistrovať v eshope, keď si chcem vytvoriť objednávku?
Pre vytvorenie objednávky nie je potrebné sa u nás registrovať. Registrácia má ale mnoho výhod, napríklad sledovanie stavu aktuálnej objednávky, vopred vyplnené údaje pri tvorbe novej objednávky alebo možnosť odberu newsletterov s najnovšími informáciami.
Chcem sa stať členom FM GROUP, aké sú výhody členstva?
Tak neváhajte a vstúpte do nášho klubu a začnite si vychutnávať zľavy na každú Vašu objednávku. Bezplatná registrácia na www.fmgroupklub.sk
Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku?
Neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis e-mailom na adrese info@fmgroupshop.sk, kde Vám radi zodpovieme Vaše otázky a vyriešime všetky požiadavky.
Príjemné nakupovanie v našom internetovom obchode Vám želá Fmgroupshop.sk